Object

Title: Neurobadania w teorii i praktyce. Wybrane aspekty

Title in english:

Neuromarketing research in theory and practice. Selected aspects

Creator:

Tarczydło, Beata

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459, s. 62-69

Abstrakt:

Celem opracowania jest przybliżenie podstawowych metod neurobadań oraz wybranych przykładów ich zastosowania. Wychodząc od wskazania uwarunkowań skłaniających do stosowania neurobadań na potrzeby skutecznych działań marketingowych, przybliżona zostanie ich definicja i systematyka. Następnie scharakteryzowane zostaną takie metody, jak: eyetracking, badanie ekspresji mięśni twarzy, analiza głosu, czasy reakcji, funkcjonalny rezonans magnetyczny, elektroencefalografia i badanie galwanicznej reakcji skóry oraz wybrane przykłady ich wykorzystania. Neurobadania umożliwiają dotarcie do podświadomości człowieka i są szczególne pomocne w procesie optymalizacji różnorodnych narzędzi marketingowych (reklam, opakowań, wyglądu serwisu internetowego...). Zamierzeniem autorki jest wskazanie przydatności omawianych metod, omówienie przykładów ich zastosowania oraz przeprowadzenie rozpoznania branży neurobadań w Polsce

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2016.459.06 ; oai:dbc.wroc.pl:36510

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459 ; Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Edition name Date
Neurobadania w teorii i praktyce. Wybrane aspekty Jul 25, 2019

Similar

This page uses 'cookies'. More information