Obiekt

Tytuł: Warunki wdrożenia CRM w przedsiębiorstwach

Tytuł odmienny:

The terms of CRM implementation in enterprises

Autor:

Poślednik, Alicja Anna

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 2 (15), s. 99-114

Abstrakt:

Wdrożenie strategii CRM wymaga ogromnego wysiłku całej firmy − zarówno pracowników, jak i kadry zarządzającej. Przede wszystkim niezbędne są zmiany sposobu dotychczasowego myślenia (w kategoriach produktu) i uwzględnienie klienta w każdym procesie w przedsiębiorstwie. Ponadto koncepcja ta wymaga pełnego zaangażowania personelu oraz kierownictwa, bez względu na szczebel zarządzania. Kluczowe zatem stają się szkolenia i stworzenie odpowiedniego systemu motywacyjnego. Do zewnętrznych czynników warunkujących wdrożenie CRM zalicza się dostęp do informacji, rodzaj kontaktu z klientem, ładunek emocjonalny do produktu bądź usługi, liczbę klientów oraz jednostkową wartość transakcji. Największe trudności sprawia rodzaj kontaktu z klientem i związany z tym dostęp do informacji. Wpływ pozostałych czynników można ograniczyć np. przez zastosowanie systemu CRM, modelu obietnicy czy takich narzędzi, jak: konkursy, loterie, programy lojalnościowe

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2013

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:24469

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 2 (15)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

31 lip 2019

Data dodania obiektu:

8 kwi 2014

Liczba wyświetleń treści obiektu:

2 034

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

2029

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/27056

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Warunki wdrożenia CRM w przedsiębiorstwach 31 lip 2019

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji