Ethical Problems of Business Negotiations
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 106-112
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 17, 2025
Oct 10, 2025
32
https://www.dbc.wroc.pl/publication/179712
| Edition name | Date |
|---|---|
| Problemy etyczne negocjacji w biznesie | Nov 17, 2025 |
Kałążna-Drewińska, Urszula
Kałążna-Drewińska, Urszula
Kałążna-Drewińska, Urszula
Kałążna-Drewińska, Urszula Kramer, Józefa. Promotor
Kałążna-Drewińska, Urszula