Marketing Research in the Culture
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 44-55
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
17 lis 2025
10 paź 2025
14
https://www.dbc.wroc.pl/publication/179706
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Użyteczność badań marketingowych w sferze kultury | 17 lis 2025 |
Niemczyk, Agata
Niemczyk, Agata
Niemczyk, Agata Zacłona, Tomasz
Seweryn, Renata Niemczyk, Agata
Niemczyk, Agata Seweryn, Renata
Niemczyk, Agata Handzel, A.Jarosław
Borodako, Krzysztof Seweryn, Renata Berbeka, Jadwiga Niemczyk, Agata Davidson, Rob Jakóbik, Krzysztof