Object

Title: Public relations w tworzeniu wizerunku przedsiębiorstw na rynku polskim

Title in english:

Public Relations in Corporate Image Formation on the Polish Market

Creator:

Daszkiewicz, Magdalena

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 77-85

Abstrakt:

The purpose of the article was to establish and evaluate the use of public relations in corporate image creation. We analyzed the situation in the field of public relations on the Polish market. The analysis was carried out on the basis of questionnaire research and in-depth interviews. The research was concerned with exploring: the place public relations take in creating corporate image, problems of organizing and planning corporate public relations, the use of marketing research in public relations activities, the role of public relations in communication with different publics. We also made an attempt to identify models of public relations used by firms operating on the Polish market.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:140896

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information