Strategy of Local Development as An Instrument of Agribusiness Development and Its Competitiveness
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 470-475
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
Jul 5, 2025
13
https://www.dbc.wroc.pl/publication/176238
| Edition name | Date |
|---|---|
| Strategia rozwoju lokalnego jako narzędzie rozwoju agrobiznesu i jego konkurencyjności | Jul 28, 2025 |