Cultural Implications in Marketing Research - Selected Issues
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 28-36
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
8 maj 2025
22
https://www.dbc.wroc.pl/publication/173779
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Implikacje kulturowe w badaniach marketingowych - wybrane zagadnienia | 28 lip 2025 |
Sobocińska, Magdalena Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Sobocińska, Magdalena
Sobocińska, Magdalena
Starzyńska, Wacława Sobocińska, Magdalena