Advertising Appeals in Polish Press Advertising: The Analysis and Evaluation
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 110-118
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
May 8, 2025
31
https://www.dbc.wroc.pl/publication/173786
| Edition name | Date |
|---|---|
| Analiza i ocena apeli reklamowych w krajowej reklamie prasowej | Jul 28, 2025 |
Woźniczka, Jarosław
Woźniczka, Jarosław
Woźniczka, Jarosław
Woźniczka, Jarosław
Woźniczka, Jarosław
Woźniczka, Jarosław (1964- ) Drewiński, Marek. Promotor