Object

Title: Uwarunkowania jakości klienta w realiach nowej ekonomii

Title in english:

Conditioning client’s quality in the realities of new economy

Creator:

Skrzypek, Elżbieta

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 550-562

Abstrakt:

W artykule wskazano na istotę i znaczenie nowej ekonomii we współczesnej gospodarce. Podkreślono rosnące znaczenie zasobów niematerialnych, w tym wiedzy i kapitału intelektualnego. Wskazano na podstawy nowoczesnej gospodarki. Położono nacisk na funkcję wiedzy klienta oraz wiedzy o kliencie w kształtowaniu jakości oferty rynkowej. Odniesiono się do lojalności klienta i wskazano czynniki wpływające na lojalność klienta. Przedstawiono czynniki oddziałujące na wartość klienta oraz satysfakcję klienta nowej ery. Pokazano także rolę relacji z klientem w kształtowaniu wartości kapitału intelektualnego.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123984

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information