Object

Title: Badanie satysfakcji klientów przez urzędy administracji samorządowej

Title in english:

Customer satisfaction assessment carried out by local gover-nments

Creator:

Rogala, Piotr

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 497-503

Abstrakt:

Celem artykułu było sprawdzenie tego, w jakim stopniu urzędy administracji samorządowej wprowadziły i stosują rozwiązania z zakresu oceny satysfakcji klientów. Jako podstawowe źródło informacji na ten temat wykorzystane zostały raporty sporządzone w wyniku samooceny zgodnie z metodą CAF. Badaniem objęte zostały 23 organizacje. Na jego podstawie stwierdzono, że urzędy administracji samorządowej w niedostatecznym stopniu wdrożyły i stosują rozwiązania związane z pomiarem satysfakcji swoich klientów. Bardzo często nie prowadzą badań w tym zakresie lub prowadzą je w sposób nieprawidłowy. Ponadto, jeżeli nawet urzędy realizują tego typu badania, to zwykle nie wykorzystują odpowiednio ich wyników.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123980

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information