Obiekt

Tytuł: Aspekty metodologiczne projektów badawczych w marketingu

Tytuł odmienny:

Methodological Aspects of Research Projects in Marketing

Autor:

Kłeczek, Ryszard

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 167-178

Abstrakt:

Celem artykułu jest określenie zakresu występowania wybranych elementów metodologicznych w projektach badań marketingowych w Polsce. Metoda badania polegała na sprawdzeniu obecności wybranych kategorii metodologicznych (elementów projektów badawczych i typów pytań badawczych) w 100 artykułach przedstawiających badania empiryczne w marketingu. Uzyskane wyniki to: (1) brak wielu standardowych elementów metodologicznych w polskich projektach badawczych oraz (2) dominacja badań opisowych w polskich badaniach empirycznych w marketingu.Celem artykułu jest określenie zakresu występowania wybranych elementów metodologicznych w projektach badań marketingowych w Polsce. Metoda badania polegała na sprawdzeniu obecności wybranych kategorii metodologicznych (elementów projektów badawczych i typów pytań badawczych) w 100 artykułach przedstawiających badania empiryczne w marketingu. Uzyskane wyniki to: (1) brak wielu standardowych elementów metodologicznych w polskich projektach badawczych oraz (2) dominacja badań opisowych w polskich badaniach empirycznych w marketingu.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:120534

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 paź 2023

Data dodania obiektu:

21 mar 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

125

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/158807

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji