Object

Title: Możliwości wykorzystania narzędzi Business Intelligence w szacowaniu efektów promocji internetowej

Title in english:

Opportunities of Implementing Business Intelligence Tools in Estimating Internet Promotion Effects

Creator:

Łopaciński, Karol

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 211-222

Abstrakt:

Pomiar skuteczności promocji internetowej przedsiębiorstwa wiąże się z ciągłą potrzebą gromadzenia i analizowania zróżnicowanych danych pochodzących z wielu źródeł. Szerokie możliwości integrowania zasobów informacyjnych, ich analizowania i przetwarzania, ukierunkowane na wydobycie ukrytych związków i zależności, dają technologie Business Intelligence. Rozwiązania BI wykorzystywane są w wielu obszarach funkcjonowania współczesnej organizacji. Problem wsparcia obszaru promocji internetowej, w tym szacowania jej efektów, jest jednakże stosunkowo nowy. W niniejszym artykule przedstawiono kierunki wykorzystania wybranych narzędzi Business Intelligence w zakresie szacowania przez przedsiębiorstwa efektów promocji internetowej.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120538

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information