Object structure
Title:

Badania etnograficzne jako źródło antycypacji zachowań nabywców

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Ethnographic Research as a Source of Consumer Behaviour Anticipation

Creator:

Marciniak, Beata

Subject and Keywords:

badania marketingowe ; badania etnograficzne ; metody i techniki etnograficzne ; metody obserwacyjne ; antycypacja zachowań nabywców

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 137-145

Abstrakt:

Przedmiotem zainteresowania uczyniono problematykę badań marketingowych inspirowanych etnografią. Opracowanie ma na celu ukazanie istoty badań marketingowych wykorzystujących podejście etnograficzne, dokonanie systematyki przynależnych im metod i technik badawczych oraz obszarów zastosowań w działalności marketingowej przedsiębiorstw.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: