Object

Title: Prognozowanie preferencji klientów organizacji usługowych

Title in english:

Predicting Customer's Preference in Service Organizations

Creator:

Pilipczuk, Olga

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 187, 59-71

Abstrakt:

Podczas realizacji procesu podejmowania decyzji, dotyczącego wyboru organizacji usługowej, klienci kierują się indywidualnymi upodobaniami, kryteriami i przyzwyczajeniami określanymi jako preferencje. Preferencje konsumentów zależą od ich zadowolenia, szczęścia lub użyteczności, które zapewnia im usługa. Jeśli przedsiębiorca wie z wyprzedzeniem, jakich kryteriów klient użyje do oceny usługi, będzie potrafił zaprojektować ofertę według tych kryteriów lub lepiej dostosować już istniejącą do przyszłych potrzeb konsumentów. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie modelu przewidywania preferencji klienta w organizacji usługowej.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:119041

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 187 ; Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2011, Nr 20

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information