Obiekt

Tytuł: Akulturacja a zachowania konsumentów – obszary i wyzwania badawcze

Tytuł odmienny:

Acculturation vs. behaviour of consumers – research areas and challenges

Autor:

Stolecka-Makowska, Agata

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460, s. 71-81

Abstrakt:

W dobie globalizacji i pogłębiających się procesów integracyjnych obserwuje się zjawisko przenikania różnych kultur – akulturacji. Akulturacja dotyka wszystkich podmiotów rynku, w tym konsumentów znajdujących się w nowych warunkach kulturowych. Celem artykułu jest zaprezentowanie zakresów badań ekonomicznych możliwych do podejmowania w obszarze problematyki akulturacji oraz źródeł informacji wtórnych i pierwotnych wykorzystanych w badaniu zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji. Ponadto przedstawione zostały doświadczenia Autorki projektu i najważniejsze wnioski wynikające z realizacji badań międzynarodowych

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2016.460.07 ; oai:dbc.wroc.pl:36552

Język:

pol

Powiązania:

Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

11 cze 2022

Data dodania obiektu:

27 mar 2017

Liczba wyświetleń treści obiektu:

427

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

416

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/40239

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji