Obiekt

Tytuł: Investigating opinions on ICT use in higher education

Tytuł odmienny:

Business Informatics

Autor:

Hales, Colin F. ; Fura, Barbara

Opis:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2013, Nr 2 (28), s. 37-55

Abstrakt:

Artykuł prezentuje wyniki badań dotyczących postaw studentów wobec wykorzystania ICT w procesie edukacji. Punktem wyjścia do analiz była subiektywna ocena studentów, dotycząca ich ogólnych kompetencji w zakresie wykorzystania komputera, a także dostępności i wykorzystania ICT. Wyniki badań wykazały, że opinia studentów na temat szerszego wykorzystania ICT w procesie nauczania była uzależniona od subiektywnej oceny kompetencji komputerowych zdeterminowanych przez kierunek studiów i cechy demograficzne respondentów. Dostęp do komputera/Internetu miał wpływ na znajomość wybranych programów oraz zadań wykonywanych za pośrednictwem Internetu. Uzyskane rezultaty potwierdziły, że studenci oceniający wyżej swój poziom kompetencji komputerowych byli pozytywniej nastawieni do szerszego wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych aniżeli studenci o niższej samoocenie swoich umiejętności komputerowych. (abstrakt oryginalny)

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2013

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:24361

Język:

eng

Powiązania:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2013, Nr 2 (28)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

16 paź 2019

Data dodania obiektu:

24 mar 2014

Liczba wyświetleń treści obiektu:

122

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/26941

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji