Development of the second samizdat marketing
Tarka, Piotr ; Grzesiowski, Maciej (1965- )
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (4); 2006; nr 1114, s. 233-241
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1114 ; Zarządzanie 4 ; Metody badawcze w zarządzaniu - aspekt teoretyczny i praktyczny
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
19 paź 2025
19 paź 2025
9
https://www.dbc.wroc.pl/publication/179910
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Rozwój marketingu drugiego obiegu | 19 paź 2025 |
Grzesiowski, Maciej (1965- ) Knecht, Zdzisław. Promotor
Tarka, Piotr
Tarka, Piotr
Tarka, Piotr
Tarka, Piotr
Tarka, Piotr