Rozwój marketingu drugiego obiegu
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Development of the second samizdat marketing
Autor:Tarka, Piotr ; Grzesiowski, Maciej (1965- )
Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (4); 2006; nr 1114, s. 233-241
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1114 ; Zarządzanie 4 ; Metody badawcze w zarządzaniu - aspekt teoretyczny i praktyczny
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: