Public relations and globalization
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (3); 2005; nr 1093, s. 38-48
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1093 ; Zarządzanie 3 ; Zarządzanie w warunkach globalizacji
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
20 wrz 2025
20 wrz 2025
4
https://www.dbc.wroc.pl/publication/179080
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Działania public relations wobec procesów globalizacji | 20 wrz 2025 |
Kulig-Moskwa, Katarzyna
Kulig-Moskwa, Katarzyna
Kulig-Moskwa, Katarzyna Nogieć, Joanna
Kulig-Moskwa, Katarzyna Nogieć, Joanna
Kulig-Moskwa, Katarzyna Strzelczyk, Agata Pijet-Migoń, Edyta