The Low Price as a Tool in Creating Competitive Advantage
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 146-155
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
17 lis 2025
23 lip 2025
36
https://www.dbc.wroc.pl/publication/176983
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Niska cena jako narzędzie kreowania przewagi konkurencyjnej | 17 lis 2025 |
Waniowski, Paweł Mazurek-Łopacińska, Krystyna. Promotor
Waniowski, Paweł
Waniowski, Paweł
Waniowski, Paweł
Waniowski, Paweł