Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wydział Gospodarki Regionalnej i Turystyki w Jeleniej Górze 1997, s.295 ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U. Serdecznie zapraszamy.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Sygnatura: DR JG 15 ; oai:dbc.wroc.pl:132165
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
4 mar 2025
4 mar 2025
9
https://www.dbc.wroc.pl/publication/170844
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Marketingowa strategia kreowania turystycznego produktu regionu sudeckiego | 4 mar 2025 |
Nawrocka, Elżbieta
Nawrocka, Elżbieta
Nawrocka, Elżbieta
Nawrocka, Elżbieta
Nawrocka, Elżbieta
Nawrocka, Elżbieta