Trzcieliński, Stefan ; Frontczak, Tomasz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1086, s. 281-289
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1086 ; Modele i metody zarządzania informacją i wiedzą
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
10 sty 2025
10 sty 2025
20
https://www.dbc.wroc.pl/publication/168499
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Rozwiązania reklamy w Internecie adresujące ją do docelowej grupy klientów | 10 sty 2025 |
Trzcieliński, Stefan