Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 19, 2009, nr 4, s. 47-60 ; Dostępne pełne teksty artykułów od 2004 r. ; Od 2010 roku tytuł: Operations Research and Decisions
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
<sygn. PWr A5532II> ; click here to follow the link ; click here to follow the link
Badania Operacyjne i Decyzje ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 19, 2009 ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 19, 2009, nr 4 ; Operations Research and Decisions
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Jul 5, 2019
Jan 12, 2018
62
62
https://www.dbc.wroc.pl/publication/43564
Edition name | Date |
---|---|
Simulation model of consumer decision making | Jul 5, 2019 |
Grębowiec, Mariusz
Szymańska, Anna Irena
Firek, Anna Dziadkowiec, Joanna M.
Puślecki, Zdzisław W.
Butryn, Barbara Fura, Marek Galanc, Tadeusz. Redakcja
Olejniczak, Magdalena