A retrospective review of categorical data analysis – theory and marketing practice
Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 16, 2006, nr 1, s. 55-72
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
<sygn. PWr A5532II> ; kliknij tutaj, żeby przejść ; kliknij tutaj, żeby przejść
Badania Operacyjne i Decyzje ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 16, 2006 ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 16, 2006, nr 1 ; Operations Research and Decisions
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
5 lip 2019
15 gru 2017
34
33
https://www.dbc.wroc.pl/publication/43006
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Analiza danych dyskretnych w ujęciu retrospektywnym – podstawy teoretyczne i zastosowanie w marketingu | 5 lip 2019 |
Butryn, Barbara Fura, Marek Galanc, Tadeusz. Redakcja
Kapłon, Robert Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Kapłon, Robert Galanc, Tadeusz. Redakcja
Wędzki, Dariusz Galanc, Tadeusz. Redakcja
Hopej, Marian Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Hopej, Marian (1951- ). Redakcja
Mercik, Jacek Wiesław Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Owsiński, Jan W. Galanc, Tadeusz. Redakcja
Ramsey, David Galanc, Tadeusz. Redakcja