Model czynnikowy drugiego stopnia jakości informacji rynkowych
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny:Second-order factor model of market information quality
Autor: Temat i słowa kluczowe:jakość informacji ; analiza czynnikowa ; CFA ; nowe produkty ; information quality ; confirmatory factor analysis ; new products
Opis:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 3 (24), s. 58-68
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 3 (24)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: