Entrepreneurial opportunity recognition – results of qualitative research
Tytuł wol.: Badania marketingowe - metody, nowe podejścia i konteksty badawcze
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics
2019-11-07
2016-01-18
43
34
https://www.dbc.wroc.pl/publication/34351
Bobulski, Janusz Urbańczyk, Wacław. Redakcja
Siarka, Paweł
Nogalski, Bogdan Niewiadomski, Przemysław
Krycia-Chomińska, Agata Szpulak, Aleksandra
Kobel, Joanna Podbielska, Halina Lechna-Marczyńska, Monika Ulatowska-Jarża, Agnieszka Gaj, Miron. Redakcja Wilk, Ireneusz. Redakcja
Wiśniewski, Edward
Rekuć, Witold Szczurowski, Leopold
Podogrodzka, Małgorzata