The role of communication in managing the satisfaction of a citizen–customer
Tytuł wol.: Usługi 2014. Branżowe i menedżerskie aspekty rozwoju usług
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2014.355.11 ; oai:dbc.wroc.pl:26650
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics
2019-04-30
2015-03-16
185
177
https://www.dbc.wroc.pl/publication/29507
Grudowski, Piotr Matusiak, Jacek
Matuszewska, Anna
Hawrysz, Liliana Hys, Katarzyna
Szczepańska, Katarzyna
Jefmański, Bartłomiej Łapczyński, Mariusz
Nestorowicz, Renata
Skowron, Łukasz Skowron, Stanisław Gąsior, Marcin