Research Papers of Wrocław University of Economics
Tytuł wol.: Badania marketingowe – nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2014.336.16 ; oai:dbc.wroc.pl:26045
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics
2019-04-30
2015-01-12
234
221
https://www.dbc.wroc.pl/publication/28853
Kolasińska-Morawska, Katarzyna
Kuziak, Mariusz
Gregor, Bogdan Kalińska-Kula, Magdalena
Walukiewicz, Stanisław Wiktorzak, Aneta Anna Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Komor, Marcin
Mazurek-Łopacińska, Krystyna Sobocińska, Magdalena