Object structure
Title:

Zintegrowane a dwuetapowe podejście do segmentacji w analizie conjoint

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Integrated and two-stage approach to segmentation in conjoint analysis

Creator:

Kapłon, Robert

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Taksonomia (13); 2006; nr 1126, s. 406-414

Abstrakt:

The segmentation of markets with conjoint analysis involves two-stage or integrated approach. In two-stage approach the estimation and the segmentation are performed separately. Conversely, if these two stages are combined then one calls it integrated approach. The aim of this paper is to compare these approaches. Except theoretical considerations the results of questionnaire investigation (concerning preferences in the market of cellular phones) are used in this comparison too.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1126 ; Taksonomia 13 ; Klasyfikacja i analiza danych – teoria i zastosowania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: