The Usage of Selected Statistical Methods in Brand Analysis
Kozłowski, Artur ; Olszewska, Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Taksonomia (12); 2005; nr 1076, s. 444-452
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1076 ; Taksonomia 12 ; Klasyfikacja i analiza danych – teoria i zastosowania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Oct 7, 2025
Oct 7, 2025
13
https://www.dbc.wroc.pl/publication/179615
| Edition name | Date |
|---|---|
| Zastosowanie wybranych metod statystycznych w badaniach marki | Oct 7, 2025 |