Strong brand of tourist region as a source of competentive advantage of tourist destination
Tytuł wol.: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, Nr 50 ; Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Oct 29, 2024
Aug 14, 2012
1 561
1557
https://www.dbc.wroc.pl/publication/17952
Dębski, Maciej
Dębski, Maciej
Dębski, Maciej
Dębski, Maciej
Jackiewicz, Aleksandra Dębski, Maciej
Dębski, Maciej Górska-Warsewicz, Hanna
Dębski, Maciej Górska-Warsewicz, Hanna Skalska, Teresa