Wpływ sztucznej inteligencji na zarządzanie procesem rekrutacji w firmie
Butryn, Beata ; Rudnicki, Patryk
Business Informatics = Informatyka Ekonomiczna, 2024, Nr 1-2 (67-68), s. 1-12
Publishing House of Wroclaw University of Economics and Business
doi:10.15611/ie.2024.1-2.01 ; oai:dbc.wroc.pl:139295
Business Informatics = Informatyka Ekonomiczna, 2024, Nr 1-2 (67-68)
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-SA 4.0
20 sie 2025
13 sie 2025
456
https://www.dbc.wroc.pl/publication/178063
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| The Impact of Artificial Intelligence on Managing the Recruitment Process in a Company | 20 sie 2025 |
Lubicz, Marek
Chomiak-Orsa, Iwona Wójcik, Filip
Całus, Łucja Brajer-Marczak, Renata. Redakcja Marciszewska, Anna. Redakcja
Surma, Jerzy
Relich, Marcin