Intangible Assets as a Source for Creating Company Market Value
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1159, s. 249-259
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1159 ; Zarządzanie finansami firm – teoria i praktyka
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
17 lis 2025
26 lip 2025
14
https://www.dbc.wroc.pl/publication/177187
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Aktywa niematerialne jako źródło tworzenia wartości rynkowej przedsiębiorstwa | 17 lis 2025 |
Michalczuk, Grażyna
Michalczuk, Grażyna
Michalczuk, Grażyna
Michalczuk, Grażyna
Michalczuk, Grażyna
Michalczuk, Grażyna Fiedorczuk, Julita
Michalczuk, Grażyna Fiedorczuk, Julita