Conjoint Measurement Theory in Consumers' Preference Measurement
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (16); 2006; nr 1100, s. 50-61
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1100 ; Ekonometria, vol. 16 ; Zastosowanie metod ilościowych
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
May 31, 2025
May 31, 2025
36
https://www.dbc.wroc.pl/publication/175040
| Edition name | Date |
|---|---|
| Teoria pomiaru łącznego w pomiarze preferencji konsumentów | May 31, 2025 |
Rybicka, Aneta
Rybicka, Aneta
Rybicka, Aneta