Marketing Aspects of Tourist Services
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 1, s. 468-472
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 1 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 1
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Feb 17, 2025
Feb 17, 2025
22
https://www.dbc.wroc.pl/publication/170405
| Edition name | Date |
|---|---|
| Marketingowe aspekty usług turystycznych | Feb 17, 2025 |