Obiekt

Tytuł: Relacje rynkowe jako element strategicznych zasobów przedsiębiorstwa

Tytuł odmienny:

Market Realtionships as the Part of Strategic Resources of a Firm

Autor:

Sudolska, Agata

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 20, s. 357-364

Abstrakt:

"On the contemporary market, one can observe that the firm’s success is strongly related to the ability of quick reaction to the changes appearing in the environment. This ability results from having a wide net of different relationships with other market actors, such as suppliers, buyers, R+D institutions, etc. Such relationships are important elements of strategic resources of a firm. The paper is an attempt to show the idea and importance of relationships as strategic resources ofan enterprise."

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:124501

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 20 ; Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

6 paź 2023

Data dodania obiektu:

6 paź 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

6

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/162822

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji