Publishing House of Wroclaw University of Economics and Business
doi:10.15611/2023.83.1.05 ; oai:dbc.wroc.pl:123934
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-SA 4.0
Apr 30, 2024
Sep 19, 2023
214
https://www.dbc.wroc.pl/publication/162238
| Edition name | Date |
|---|---|
| Gaining Competitive Advantage through Social Responsibility Reporting – a Lesson from the Non-Profit Sector | Apr 30, 2024 |
Szalacha, Paweł Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Brusati, Luca Capurso, Viviana Fransescon, Elena Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Fekete-Berzsenyi, Hajnalka Kozma, Dorottya Edina Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Dyczkowska, Joanna Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Sichel, Ricardo Luiz Sichel, Debora Lacs Ralile de Figueiredo Magalhães, Gabriel Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Sichel, Debora Lacs Passeri Rebouças de Oliveira, Clara Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Comoli, Maurizio Tettamanzi, Patrizia Bavagnoli, Francesco Murgolo, Michael Dyczkowska, Joanna. Redakcja