Object

Title: Personalizacja portali korporacyjnych, czyli dostosowanie portalu do preferencji zidentyfikowanego użytkownika

Title in english:

Enterprise Portals Personalization I.E. Portal Adaptation to the Preferences of Identified User

Creator:

Olszówka, Kornelia

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 88, s. 222-237

Abstrakt:

W pracy scharakteryzowano portale korporacyjne jako rozwiązanie wspomagające pracę organizacji poprzez prezentację ich istoty oraz funkcji. Przedstawiono taksonomię portali korporacyjnych w oparciu o kryteria: dostępu do portalu, podziału użytkowników, sposobu dostarczania użytkownikowi informacji, kontaktu i współpracy między użytkownikami oraz sposobu rozproszenia informacji korporacyjnej w całej organizacji. Omówiono także zagadnienie profilowania użytkownika, co jest niezmiernie istotne w procesie personalizacji portali korporacyjnych, zaprezentowano istotę procesu personalizacji tych portali oraz opisano jego etapy.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:121846

Language:

pol

Relation:

Informatyka Ekonomiczna, nr 15 ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 88

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information