Object

Title: Rola działań marketingowych samorządów lokalnych w rozwoju turystyki na przykładzie województwa pomorskiego

Title in english:

Role of Marketing Activities of Local Governments in the Development of Tourism on the Example of Pomorskie Voivodeship

Creator:

Wanagos, Marzena

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 109, s. 109-118

Abstrakt:

Za zastosowanie metod marketingu w rozwoju lokalnym i regionalnym odpowiadają organy administracyjne zarządzające danym wycinkiem przestrzeni, czyli w praktyce najczęściej organy administracji państwowej lub samorządowej gmin, powiatów i regionów. Działania marketingowe, mimo że są tylko jednym ze składników zarządzania terytorialnego, odgrywają szczególną rolę w rozwoju turystyki. Przykład województwa pomorskiego wskazuje na przewagę minimalistycznego podejścia do marketingu terytorialnego.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:121511

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 109 ; Gospodarka lokalna w teorii i praktyce

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information