Object

Title: Marketing projektów kryptowalutowych

Title in english:

Marketing of Cryptocurrency Projects

Creator:

Kuźmińska-Haberla, Aleksandra

Contributor:

Michalczyk, Wawrzyniec. Redakcja

Description:

Cytuj jako: Kuźmińska-Haberla, A. (2023). Marketing projektów kryptowalutowych. W: W. Michalczyk (red.), Ku kryptofinansom? Poszukiwanie miejsca kryptowalut we współczesnych finansach międzynarodowych (s. 139-161). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Odpowiednio zaplanowane działania marketingowe oraz dobrze dobrane narzędzia są w dzisiejszych czasach niezbędnym elementem powodzenia bardzo wielu projektów, również kryptowalutowych. Celem rozdziału jest przedstawienie specyfiki marketingu w branży kryptowalut oraz wskazanie na ograniczenia prawne z nimi związane. Narzędzia wykorzystywane w promocji walut wirtualnych i projektów kryptowalutowych są podobne do tych stosowanych w przypadku innych produktów i usług. Specyficznym elementem działań marketingowych projektów ICO jest tzw. biała księga, ale istotne są również działania w mediach społecznościowych czy promowanie projektu na platformach listingowych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.38.1.06 ; oai:dbc.wroc.pl:121353

Language:

pol

Relation:

Ku kryptofinansom? Poszukiwanie miejsca kryptowalut we współczesnychfinansach międzynarodowych

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Edition name Date
Marketing projektów kryptowalutowych Dec 7, 2023

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information