Konsument w świecie internetu rzeczy (IoT) – uwarunkowania akceptacji technologii IoT
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Consumer in the world of Internetof Things – conditions of acceptance of IoT technology
Autor: Temat i słowa kluczowe:internet rzeczy ; IoT ; młodzi konsumenci ; SEM ; model akceptacji technologii oparty na zaufaniu ; Internet of things ; young consumers ; trust-based adoption model
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: