Struktura obiektu
Tytuł:

Znaczenie badań marketingowych w działalności klastrów

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Importance of marketing research in the activities of clusters

Autor:

Haberla, Marcin

Temat i słowa kluczowe:

klastry ; badania marketingowe ; clusters ; marketing research

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460, s. 235-241

Abstrakt:

W ostatnich latach coraz więcej podmiotów przywiązuje szczególną wagę do prowadzenia badań marketingowych. Są to już nie tylko przedsiębiorstwa, ale również inne podmioty (jednostki samorządu terytorialnego, fundacje, stowarzyszenia), które doceniają korzyści i czerpią realne zyski z realizacji takich działań. Badania marketingowe są również aplikowane w działalności takich podmiotów, jak klastry. Bardzo często są wykorzystywane w przypadku opracowywania m.in. strategii rozwoju bądź też opracowywania pakietu usług świadczonych na rzecz członków klastra, jak również w ocenie jakości dotychczas świadczonych usług. Celem niniejszego artykułu jest prezentacja zakresu badań marketingowych wykorzystywanych przez klastry, służących m.in. generowaniu celów działalności, wykorzystywanych w dokumentach strategicznych, w tym również w kontekście konkursu Krajowych Klastrów Kluczowych

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2016.460.21

Język:

pol

Powiązania:

Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: