Struktura obiektu
Tytuł:

Wzorce korzystania z mediów społecznościowych a zaangażowanie młodych konsumentów w komunikację marketingową przedsiębiorstwa – analiza zmian w latach 2013-2015

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The relationship between young consumers’ patterns of social media usage and their willingness to participate in marketing communication − comparison between 2013 and 2015

Autor:

Gąsior, Marcin

Temat i słowa kluczowe:

media społecznościowe ; zachowanie konsumenta ; komunikacja marketingowa ; social media ; consumer behaviour ; marketing comunication

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459, s. 171-182

Abstrakt:

Celem niniejszego artykułu jest porównanie wyników badania związku pomiędzy wzorcem korzystania przez konsumenta z mediów społecznościowych a czynnikami decydującymi o jego zaangażowaniu w komunikację marketingową przedsiębiorstwa, prowadzonego w latach 2013 oraz 2015. W celu uwidocznienia przytaczanych wzorców, w obu grupach badanych przeprowadzona została segmentacja użytkowników wg kryterium stosunku do różnych funkcji i aktywności podejmowanych w obrębie portalu społecznościowego, dla każdego zaś spośród tak wyodrębnionych segmentów wyznaczona została odrębna kombinacja czynników angażujących i zniechęcających do wirtualnej interakcji z przedsiębiorstwem. Umożliwiło to diagnozę potencjalnych zmian w sposobie korzystania z tego typu portali, z drugiej zaś strony ocenę różnic w oczekiwaniach odnośnie do procesów komunikacji marketingowej w nich zachodzących

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2016.459.16

Język:

pol

Powiązania:

Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: