Struktura obiektu
Tytuł:

Symbolika narodowa odzieży jako manifestacja wartości patriotycznych – case study patriotycznych marek odzieżowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

National symbols of clothes as a manifestation of patriotic values – case study of patriotic clothes brands

Autor:

Mróz-Gorgoń, Barbara ; Perchla-Włosik, Aleksandra

Temat i słowa kluczowe:

odzież patriotyczna ; symbolika narodowa ; patriotyzm ; branding ; moda ; patriotic clothes ; national symbols ; patriotism ; fashion

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458, s. 66-76

Abstrakt:

Niniejszy artykuł ma na celu analizę postaw związanych z odzieżą patriotyczną i symboliką marki patriotycznej na polskim rynku modowym. Opracowanie zostało oparte na studiach literatury zarówno polskiej, jak i zagranicznej, przeglądzie raportów oraz czasopism branżowych. Przeprowadzono również badania własne o charakterze pierwotnym – case study dwóch polskich patriotycznych marek modowych oraz badanie ankietowe (przy wykorzystaniu kwestionariusza online) dotyczące znaczenia symboliki odzieży patriotycznej

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2016.458.06

Język:

pol

Powiązania:

25 lat społeczeństwa obywatelskiego ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: