Object structure
Title:

Czynniki wpływające na zastosowanie koncepcji marketingu relacji w organizacjach pozarządowych

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

The terms of relationship marketing implementation in non-governmental organizations

Creator:

Poślednik, Alicja

Subject and Keywords:

marketing relacji ; organizacje non profit ; adaptacja ; trudności wdrożeniowe ; relationship marketing ; not-for-profit organizations ; adaptation ; implementation difficulties

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458, s. 55-65

Abstrakt:

Artykuł skupia się na problemie adaptacji marketingu relacji w organizacjach pozarządowych w razie konieczności zastosowania w nich zasad marketingu relacji. Przedstawiono główne założenia zarządzania relacjami w organizacjach pozarządowych, a ponadto wskazano na trudności związane z przeniesieniem zasad relacyjnego ujęcia na grunt instytucji nienastawionych na zysk, z podziałem na czynniki wewnętrzne i rynkowe (zewnętrzne). Ponadto charakterystyka czynników pozwoliła wyciągnąć wnioski mówiące, że zarówno firmy, jak i organizacje non profit borykają się z różnego rodzaju trudnościami w adaptacji marketingu relacji, jednak można je pokonać przez odpowiednie działania lub zastosowanie systemu informatycznego CRM

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2016.458.05

Language:

pol

Relation:

25 lat społeczeństwa obywatelskiego ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: