Object structure
Title:

Typologia konsumentów dóbr i usług kultury

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Typology of Consumers of Cultural Goods and Services

Creator:

Sobocińska, Magdalena

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 56-64

Abstrakt:

The article presents the typology of consumers of culture goods and services. On the basis of primary data analysis it can be singled three types of culture consumers out. The first type of culture consumers treats the participation in culture as a form of individual development' and communications with creators, artists and other people. The second type of consumers is created by people for which participation in culture is the form of cultural education.The third type is built by consumers whose participation in culture is the form of relax.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: