Object structure
Title:

Działania promocyjne przedsiębiorstw na rynku telekomunikacyjnym

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Creator:

Zawadzki, Piotr

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Gospodarka a Środowisko (6); 2006; nr 1145, s. 230-238

Abstrakt:

The hereby article presents promotion as the crucial element of companies' competition in the market of telecommunication services. This instrument is very effectively implemented by operators, which results in extensive profits for them. The author presented forms and strategies of marketing communication, with particular emphasis on strategies based on objectives carried out by means of these forms. The article depicts two most frequently applied forms of promotion i.e. advertising and personal sales, but also other instruments, which influence the level of telecommunication operators targets realization as well as accomplishing competitive advantage. (original abstract)

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1145 ; Gospodarka a Środowisko, 6 ; Wybrane problemy funkcjonowania samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: