Struktura obiektu
Tytuł:

Luki informacyjne polskich przedsiębiorstw turystycznych a nowoczesne źródła i metody badań zachowań konsumenckich

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Autor:

Jedlińska, Maja

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Gospodarka a Środowisko (6); 2006; nr 1145, s. 160-171

Abstrakt:

The observed development of consumer behaviour theory and practice did not cover, as yet, tourist market. However, it is in this particular market that many information gaps occur, referring, among others, to segmentation criteria, reaction to advertising, shopping plans, evaluation of tourist visits etc. The above will be supported by the author of the hereby analysis. It seems substantial to point to main research problems, which occur in the tourist market including research methods and sources, but also touching upon the existence of many less typical studies, which still require more extensive analysis. (original abstract)

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

[dokument ikonograficzny]

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1145 ; Gospodarka a Środowisko, 6 ; Wybrane problemy funkcjonowania samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: