Struktura obiektu
Tytuł:

Badanie satysfakcji klientów przez urzędy administracji samorządowej

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Customer satisfaction assessment carried out by local gover-nments

Autor:

Rogala, Piotr

Temat i słowa kluczowe:

satysfakcja klientów ; samoocena CAF ; jakość usług publicznych

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 497-503

Abstrakt:

Celem artykułu było sprawdzenie tego, w jakim stopniu urzędy administracji samorządowej wprowadziły i stosują rozwiązania z zakresu oceny satysfakcji klientów. Jako podstawowe źródło informacji na ten temat wykorzystane zostały raporty sporządzone w wyniku samooceny zgodnie z metodą CAF. Badaniem objęte zostały 23 organizacje. Na jego podstawie stwierdzono, że urzędy administracji samorządowej w niedostatecznym stopniu wdrożyły i stosują rozwiązania związane z pomiarem satysfakcji swoich klientów. Bardzo często nie prowadzą badań w tym zakresie lub prowadzą je w sposób nieprawidłowy. Ponadto, jeżeli nawet urzędy realizują tego typu badania, to zwykle nie wykorzystują odpowiednio ich wyników.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: