Struktura obiektu
Tytuł:

Planowanie strategiczne w średnim przedsiębiorstwie hotelarskim - model biznesu

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Strategic Planning in a Medium Hotel Enterprise - Business Model

Autor:

Nogalski, Bogdan ; Wójcik-Karpacz, Anna ; Karpacz, Jarosław

Temat i słowa kluczowe:

sektor usług hotelarskich ; przedsiębiorstwo hotelarskie ; planowanie strategiczne ; studium badawcze

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 298-307

Abstrakt:

W niniejszym artykule podjęto problem realizacji obranego przez przedsiębiorcę modelu biznesu średniego przedsiębiorstwa hotelarskiego. Model działania (biznesu) bardziej niż plan strategiczny odpowiada zakresowi decyzji strategicznych podejmowanych przez przedsiębiorcę zarządzającego tej wielkości przedsiębiorstwem. W treści opracowania wykorzystano informacje pozyskane od przedsiębiorcy prowadzącego średnie przedsiębiorstwo w sektorze usług hotelarskich i gastronomicznych. Na tej podstawie scharakteryzowano elementy modelu biznesu tego przedsiębiorstwa.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116 ; Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: